سماتوس انتشار مقاله
|
معيارهاي انتخاب نرم افزار CRMنيازهاي خود را بشناسيدابتدا به اين فكر كنيد كه واقعاً ميخواهيد از CRM چه چيزي به دست آوريد . بسياري از راه حل ها مديريت سرنخ، كانال هاي فروش، ابزارهاي بازاريابي، ادغام با ارائه دهندگان پست و غيره را در اختيار شما قرار مي دهند. قبل از اينكه بتوانيد بهترين راه حل را براي خود انتخاب كنيد، نكته كليدي اين است كه خواسته ها و انتظارات خود را يادداشت كنيد . به ويژگي هايي فكر كنيد كه مي تواند عملكرد كاركنان شما را بهبود بخشد يا بسياري از فرآيندهاي شركت شما را خودكار كند . دانستن روند و برنامه هاي خود براي آينده مي تواند به شما كمك كند بهترين و مقرون به صرفه ترين سيستم CRM را براي خود انتخاب كنيد. پيچيده ترين و گران ترين سيستم لزوماً بهترين گزينه براي شما نيست. crm در محل يا آنلايننظر صادقانه من اين است كه آنلاين را امتحان كنيد ، اما بسياري از شركت ها هنوز تصميم دارند برنامه ها را روي سرورهاي داخلي خود ميزباني كنند. دلايل آن مي تواند اين باشد:
با در نظر گرفتن اين موضوع، اگر آنلاين يك گزينه براي شما است، توصيه من به شما اين است كه آن را دنبال كنيد. CRM آنلاين به شما امكان مي دهد از هر مكان و هر زمان به آن دسترسي داشته باشيد . اين به شما يك محيط به اصطلاح «هميشه سبز» ارائه مي دهد، به اين معني كه شما هميشه با آخرين به روز رساني ها و ويژگي ها به روز هستيد. پشتيبان گيري توسط ارائه دهنده خدمات انجام مي شود و شما مجبور نيستيد با نگهداري و به روز رساني سرور سر و كار داشته باشيد . حتي امنيت نيز توسط تيمي از متخصصان مديريت مي شود، به اين معني كه داده هاي شما در برابر هكرها ايمن هستند. اگر تصميم داريد به هر حال با يك راه حل در محل استفاده كنيد، مطمئن شويد كه همه الزامات راه حلي را كه تصميم به آن داريد بررسي كنيد. بسياري از راه حل هاي CRM نيازهاي پايگاه داده، CPU و RAM بسيار بالايي دارند. شما همچنين بايد جنبه مشتري را در نظر بگيريد. آيا اين راه حل يك سرويس گيرنده وب ارائه مي دهد يا برنامه در همه انواع دستگاه ها (يعني اندرويد، iOS، ويندوز، لينوكس و غيره) پشتيباني مي شود. توسعه پذيريراه حل هاي مختلفي در بازار وجود دارد. برخي داراي قابليت هاي بسياري هستند، در حالي كه برخي ديگر محدودتر هستند. با اين وجود، نكته مهم ديگري وجود دارد كه بايد در نظر گرفته شود توسعه پذيري.است آيا نرم افزار شما امكان افزودني دارد؟ آيا مي توانيد آن را با ماژول هاي اضافي كه ممكن است در حال حاضر يا در آينده به آن نياز داشته باشيد گسترش دهيد؟ سفارشي سازيحتي اگر يك CRM مي تواند تعداد زيادي كاركرد را به شما ارائه دهد، هيچ CRM از ابتدا به طور ۱۰۰٪ در فرآيند شما جا نمي گيرد . با در نظر گرفتن اين موضوع، به اين فكر كنيد كه افزودن سفارشيسازيهاي زير چقدر آسان است:
بسياري از راه حل هاي كوچك CRM گزينه هاي بسيار كمي را براي سفارشي سازي ارائه مي دهند در حالي كه ساير راه حل هاي بسيار گران خواهند بود. در سطح سازماني، برخي از شركتها هزينه مجوز گرانتري را از شما دريافت ميكنند تا فقط به بخشي از منبع دسترسي داشته باشيد كه ميتوانيد كد خود را اضافه كنيد. حتي اگر فكر ميكنيد در حال حاضر نيازي به سفارشيسازي نداريد، به من اعتماد كنيد، همه فرآيندي براي پيادهسازي دارند و هيچ CRM تك تك مراحل آن را پوشش نميدهد. محيط موجودمطمئنا شركت شما در حال حاضر از ابزارهاي زيادي براي اداره تجارت شما استفاده مي كند . انتخاب CRM مناسب مي تواند به شما كمك كند تا همه اين ابزارهاي متفاوت را در يك نقطه واحد براي مرور كلي بهتر و كنترل آسان تر از هميشه ادغام كنيد. مثال ديگر ذخيرهسازي اسناد ، اشتراكگذاري يادداشتها و غيره است. همه چيزهايي كه ميتوانند در يك راهحل CRM ادغام شوند تا تيم فروش شما را براي ارتباط و همكاري آسانتر به هم متصل كند . با اين حال، تجزيه و تحليل سيستم هاي اصلي خود مانند ERP و نرم افزار حسابداري بسيار مهم است. اطمينان حاصل كنيد كه توانايي ادغام آسان CRM جديد خود را با سيستم هاي موجود در شركت داريد . ادغام بين سيستم ها مي تواند گران باشد، به خصوص اگر نقاط دسترسي از پيش تعريف شده براي دريافت/نوشتن داده هاي شما وجود نداشته باشد. براي خواندن ادامه مطلب اينجا كليك كنيد.
امتیاز:
بازدید:
|
درباره وبلاگ
آخرين مطالب
برترین مطالب
مطالب تصادفی
لینک دوستان لينكي ثبت نشده است
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
خبرنامه
پيوندهای روزانه لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
عضویت
آمار
امروز : ---
دیروز : --- افراد آنلاین : 9 همه : ---
چت باکس
موضوعات وب موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب |
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |