سماتوس انتشار مقاله
|
راهبرد CRM براي سازمان شمانحوه برخورد شما با مشتري و ايجاد روابط و تعاملات با آنها راهبرد CRM شما را شكل مي دهد. اين راه شامل جمع آوري دادهها، تجزيه و تحليل تاريخچه تعاملات با مشتريان براي ارائه خدمات و روابط بهتر با مشتريان است. كه در نهايت باعث فروش و درآمد ميشود. چرا به يك استراتژي در CRM نياز داريم؟بدون استراتژي CRM مناسب، اطلاعات مربوط به مشتريان شما در همه جا وجود خواهد داشت. كه باعث ميشود پيگيري تمام تعاملاتي كه با مشتريان خاص داشته ايد كار سختي خواهد بود. هنگامي كه شما يك استراتژي CRM قوي براي كسب و كار خود داريد ، به شما امكان مي دهد با مشتري ارتباط شخصي برقرار كنيد. و اين به خود به شما كمك مي كند تا نيازهاي اصلي آنها را شناسايي كنيد. و خدمات شخصي و خاصي به مشتري تان ارائه دهيد. اثربخشي روابط با مشتريانروابط عالي با مشتري بدليل ساخت سيستمي سازگار و شخصي سازي شده توسط سازمان شما استوار خواهد بود. صرف نظر از اينكه مشتري در چرخه فروش شما قرار دارد يا خير. و اين يعني كه هر عضوي در سازمان يا شركت شما ، از بازاريابي گرفته تا فروش يا پشتيباني، هنگام تعامل با مشتري بايد مجرب و سازگار باشد. نرم افزار هاي صفحهگسترده مانند “Excel” شايد به اندازه كافي براي شما مناسب باشد. اما بهرحال توصيه نميشود. وارد كردن به موقع اطلاعات يا مشاهده همه مشتريان در يك نگاه سخت و گاها طاقت فرساست. اين امر زماني مهمتر ميشود كه كسب و كار شما مشتريان زيادي داشته باشد. اينجاست كه نرم افزار CRM وارد عمل مي شود. تاريخچه نرم افزار CRM (مديريت ارتباط با مشتري)منشأ سيستم هاي مدرن CRM را مي توان در اوايل دهه 90 ميلادي جستجو كرد. در آن زمان سيستم هاي مديريت ارتباط (CMS) بيشترين استفاده را داشت. سپس به فناوري اتوماسيون نيروي فروش (SFA) تبديل شد. با رشد صنايع مختلف، فروشندگان نمي توانستند خدمات لازم را ارائه دهند. براي همين مجبور شدند تا مجموعه گستردهتري از خدمات را براي پوشش همه چيز ارائه دهند. از بازاريابي تا فروش عمده و حتي پشتيباني. يك نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري براي جمع آوري تمامي اطلاعات يك مشتري در يك مكان مركزي طراحي شده است. تا بتواند راحت تر ديد كاملي را از تمام داده هاي مشتري شما را ارائه دهد. نه فقط جزئيات مثل نام ، ايميل ، شماره تلفن و… بلكه تمامي تعاملات و سابقه خريد را مي توان در اختيار شما قرار داد. تا تيم هاي شما به درستي و از طريق راه هاي مناسب تر و ساده تر با مشتري ارتباط برقرار كنند. چرا به نرم افزار CRM نياز داريم؟اگر مديريت فروش ، بازاريابي و روابط با مشتري براي شما دشوار است ، شايد وقت آن رسيده كه به يك نرم افزار تجاري همه جانبه ارتقا پيدا كنيد. اگر علائم زير را در سازمان خود مي بينيد، بهتر است هرچه سريعتر از سيستم مديريت ارتباط با مشتريان استفاده كنيد: عدم تمركزاطلاعات مشتري شما بين صفحات اكسل، كارت ويزيت ها و يادداشت هاي كوچك برداشته شده از جلسات سردرگم است. جمع آوري اين داده ها در زمان لازم دشوار و زمان بر است. ضعف ارتباطات داخليهمكاري بين بخش بازاريابي و بخش فروش در سازمان شما بسيار مهم است. بدون نرم افزار CRM هيچ يك از كارهاي گروه ديگر باخبر نيست. و اين كمبود جريان اطلاعات ميتواند به اين تيم ها آسيب برساند. عدم آگاهيبه دليل عدم وجود مكان متمركز براي داده هاي مشتري شما ، فروشندگان پيگيري جزئيات هر مشتري را غيرممكن مي دانند. رضايت ضعيف مشتري به دليل عدم وجود مكان متمركز براي داده هاي مشتري شما ، فروشندگان پيگيري جزئيات هر مشتري را غيرممكن مي دانند. اطلاعات پراكنده شما، شخصي سازي تعاملات شما با مشتريان را دشوار مي كند. اين كار منجر به نارضايتي مشتري ميشود. و خطر سوق به رقباي سازمان شما را افزايش ميدهد. جابجايي اطلاعات مشتريان و فرآيندهاي تجاري شما به يك بستر جديد مي تواند دلهره آور باشد. “ براي آشنايي بيشتر مقاله نرم افزار CRM چيست؟ را مطالعه كنيد.
امتیاز:
بازدید:
|
درباره وبلاگ
آخرين مطالب
برترین مطالب
مطالب تصادفی
لینک دوستان لينكي ثبت نشده است
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
خبرنامه
پيوندهای روزانه لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
عضویت
آمار
امروز : ---
دیروز : --- افراد آنلاین : 2 همه : ---
چت باکس
موضوعات وب موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب |
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |