سماتوس
انتشار مقاله

نرم افزارهاي سازماني اتوماسيون اداري

نرم افزار سازماني چيست؟

نرم افزارهاي سازماني ابزاري هستند كه براي بهينه سازي عملكرد ما ايجاد شده اند. انواع مختلفي از ابزارها وجود دارند كه مي توانيم براي بهبود كارايي از آنها استفاده كنيم، از جمله نرم افزار مديريت پروژه، اتوماسيون اداري، نرم افزار مديريت جلسات و …

ويژگي هاي نرم افزار سازماني

  • عملكرد بالا : يك برنامه سازماني بايد كل سازمان را كنترل كند. و كارايي و كارآمدي سازمان را افزايش دهد.
  • كاملاً متعلق به شركت : نيازي به اشتراك گذاري برنامه با هزاران كاربر ديگر نيست. اين مورد به جستجو و پردازش سريع كمك مي كند.
  • قابليت سفارشي سازي : بهتر است مخصوص فرآيندها و عمليات هاي كسب و كار شما ايجاد شده باشد.
  • مقياس پذيري و توسعه پذيري بالا : اين سيستم همراه با تجارت شما رشد مي كند. پس بايد اين قابليت را دارا باشد.
  • قابليت حمل اطلاعات : مي توانيد داده هاي ذخيره شده در سيستم را در پلتفرم هاي مختلف استخراج كنيد.
  • امنيت و مقاومت بالا : سيستم هاي نرم افزاري سازماني معمولاً به چندين لايه امنيتي مجهز هستند. مثلا احراز هويت دو عاملي ، رمزگذاري ، بيومتريك و غيره.

۶ نرم افزار سازماني كه بهتر است داشته باشيد

برنامه ريزي منابع سازماني (ERP)

اكثر شركت ها با استفاده از ابزارهاي منسوخ اطلاعات مشتريان را نگهداري مي كنند. مانند اكسل يا قلم و كاغذ! موجودي انبار را مديريت مي كنند، سفارشات را پردازش مي كنند و كتاب ها را نگهداري مي كنند. اين اطلاعات بين سيستم هاي مختلف تقريباً جريان ندارند. چنين رويكردي بسيار وابسته به عامل انساني است.

هرچه تجارت شما رشد كرده و فرآيندهاي آن پيچيده تر مي شود ، هماهنگي سيستم هاي مختلف مورد استفاده شعبات و واحدهاي توليدي مختلف بسيار دشوارتر مي شود.

سيستم ERP قلب و مغز يك شركت مدرن است. ERP يك پايگاه داده يكپارچه ايجاد مي كند كه تعداد خطاها را كاهش مي دهد. داده ها يك بار وارد مي شود و مي توانند توسط بخش هاي مختلفي استفاده شوند. اين سيستم معمولاً از چندين ماژول تشكيل شده است كه هركدام مسئول ديجيتالي كردن حوزه ديگري از تجارت شما هستند. بيشتر اين ماژول ها به صورت مستقل در دسترس هستند اما مزيت اصلي داشتن همه آنها در يك مكان است.

مديريت ارتباط با مشتري (CRM)

فروش و روابط مشتري حيات هر تجارت است. به خصوص اگر تعداد مشتريانتان زياد باشد. نرم افزار CRM يا مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي بلند مدت در زمينه ارتباطات، بازاريابي، فروش و ارائه خدمات به مشتريان است. به علاوه اين سيستم دائما خود را با شرايط موجود و تقاضاهاي مشتريان سازگار مي كند. CRM در تمامي سطوح خارجي عمليات سازمان دخالت مي كند.

CRM به شما امكان مي دهد نحوه و زمان تعامل با مشتري (به صورت حضوري ، از طريق تلفن ، ايميل ، رسانه هاي اجتماعي و…) را مشخص كنيد. و اطمينان حاصل كنيد كه هيچ داده اي از بين نمي رود.

براي خواندن ادامه مطلب اينجا كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۶:۴۰ ] [ سماتوس ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی