سماتوس انتشار مقاله
|
بهترين ابزار مديريت كار ميتواند تيم شما را قادر به سادهسازي وظايف مهم، خودكارسازي فرآيندهاي تكراري و افزايش هماهنگي بين همكاران كند. در اينجا مي خواهيم نكات برتر را براي انتخاب ابزار مناسب ردياب پروژه يا برنامه مديريت وظايف براي محل كار خود مورد بحث قرار دهيم. اما قبل از آن، اجازه دهيد سه دليل كليدي براي استفاده از نرم افزار مديريت وظايف در محل كار را مرور كنيم. چرا بايد از نرم افزار مديريت وظايف استفاده كنيم؟يك تحقيق PMI نشان داده است كه 66 درصد از شركت هايي كه از نرم افزار مديريت وظايف استفاده مي كنند مي توانند پروژه ها را با بودجه از پيش تعريف شده خود تكميل كنند. به بيان ساده، لازم است راه حل مناسب مديريت وظايف را براي استفاده از مزاياي مديريت كار و زمان مناسب انتخاب كنيد. در اينجا دلايل اصلي استفاده از نرم افزار مديريت پروژه غني از ويژگي ها آورده شده است. ۱. اتوماسيون را به ارمغان مي آوردنرم افزار مديريت وظايف مي تواند كارهاي خسته كننده، تكراري و پيش پا افتاده را خودكار كند. با استفاده از اين نرم افزار مي توان به راحتي كارها را اولويت بندي كرد و وضعيت چندين پروژه را در زمان واقعي بررسي كرد. اعضاي تيم شما مي توانند با كمك يك ابزار مديريت وظايف تيم، روي چيزهاي مهم ديگر تمركز بيشتري داشته باشند. ۲. نظارت بر كار در زمان واقعييك سيستم مديريت وظايف به گونه اي طراحي شده است كه كارمندان را قادر مي سازد پيشرفت خود و ساير وظايف كاركنان را رديابي كنند. مشخصه نظارت بر كار در زمان واقعي به مدير پروژه كمك مي كند تا كل تيم را در همان صفحه نگه دارد و هماهنگي را بهبود مي بخشد. يك راه حل مديريت وظيفه مي تواند يك نماي كلي دائمي از هر كار را براي رسيدن به مهلت تمام پروژه ها ارائه دهد. ۳. همكاري را بهبود مي بخشداسترس و فرسودگي شغلي در سناريوهاي تجاري چالش برانگيز امروزي بسيار رايج هستند. بسياري از كارمندان به دليل اين وضعيت مي خواهند كار را ترك كنند. با اين حال، يك راه حل مديريت كار، تيم شما را قادر مي سازد تا در زمان واقعي حتي زماني كه همه اعضا از راه دور كار مي كنند، همكاري كنند. يك ابزار مديريت كار، خواه اولويتبندي يا تفويض وظايف باشد، هميشه به همكاري كمك ميكند.
پس از بحث در مورد دلايل كليدي كه چرا بايد نرم افزار مديريت پروژه يا مديريت وظيفه را در سيستم موجود خود ادغام كنيد، اجازه دهيد نكاتي را كه بايد براي انتخاب ابزار مناسب در نظر بگيريد مرور كنيم. اين روزها، به لطف فناوري در حال تكامل، سيستم مديريت وظايف متعدد در دسترس است. با اين حال، با در نظر گرفتن ويژگي هاي زير مي توانيد نرم افزار مناسب را پيدا كنيد. نكاتي براي انتخاب بهترين نرم افزار مديريت پروژه۱. سهولت استفادهيك نرم افزار مديريت كار ايده آل بايد ساده و قابل استفاده باشد. حتي كارمندان غير فني نيز بايد به راحتي از آن استفاده كنند. براي پذيرش كامل نرم افزار در شركت شما ضروري است. چه يك نجار جديد يا يك عضو هيئت مديره كهنه كار، همه بايد به راحتي از سيستم مديريت وظايف استفاده كنند. هر زمان كه ابزار را در ليست كوتاه قرار مي دهيد، بايد اين عامل را در نظر داشته باشيد. ۲. انعطاف پذيري بالايكي ديگر از ويژگي هاي مهم انعطاف پذيري است. ابزار مديريت وظيفه شما بايد قابل تنظيم و انعطاف پذير باشد تا نيازهاي پروژه در حال تغيير و مديريت پروژه هاي متعدد را برآورده كند. به عبارت ديگر، سيستم مديريت وظايف شما بايد متناسب با رشد تيم و كسب و كار شما مقياس پذير باشد. با اين كار، لازم است كه سيستم با تمام برنامه هاي تجاري موجود به خوبي كار كند تا عملكرد بهتري را تضمين كند. ۳. جدول زمانيويژگي رديابي جدول زماني اطلاعات دقيقي را در مورد زمان صرف شده براي يك كار خاص دريك پروژه توسط يك فرد در اختيار كاربران قرار مي دهد. اين خصوصيت به مديران پروژه كمك مي كند تا كل ساعات كار يك كارمند را در يك دوره خاص پيگيري كنند. همچنين، مديران پروژه به راحتي مي توانند جدول زماني روزانه هر يك از اعضاي تيم را بررسي كنند. در نتيجه بهره وري و كارايي كاركنان در طول دوره افزايش خواهد يافت. ۴. گزارش هاي متعددويژگي گزارشدهي چندگانه، متخصصان مديريت پروژه را قادر ميسازد تا در مورد وظايف و پروژههاي مختلف در حال انجام، ديدي چشمگير داشته باشند. همچنين به شما امكان مي دهد پيشرفت روزانه كاركنان خود را از طريق نمودارهاي جذاب رديابي كنيد. علاوه بر اين، كارمندان و مديران به راحتي مي توانند پيشرفت كار و وضعيت فعلي هر يك از اعضاي تيم را مشاهده كنند. اين ويژگي به شما كمك مي كند تا بهره وري كاركنان را به صورت روزانه، هفتگي و ماهانه بررسي كنيد. ۵. به اشتراك گذاري اسناد در زمان واقعييك تيم پروژه متشكل از متخصصان مختلفي است كه روي وظايف خاصي كار مي كنند. گاهي اوقات، يك كارمند براي تكميل كار خود نياز به ارجاع وظيفه شخص ديگري دارد. بنابراين، برقراري ارتباط سازمان يافته از طريق كانال هاي متعدد ضروري است.
يك نرم افزار مديريت وظيفه، ويژگي اشتراك گذاري اسناد بلادرنگ را براي اشتراك گذاري فايل هاي مهم، ليست مخاطبين و داده ها به كاربران خود ارائه مي دهد. هر عضوي مي تواند اطلاعاتي را به سيستم اضافه كند و سايرين نيز با استفاده از اين قابليت مي توانند به راحتي به آن دسترسي داشته باشند. براي خواندن ادامه مطلب به سايت samatoos.ir مراجعه كنيد.
امتیاز:
بازدید:
|
درباره وبلاگ
آخرين مطالب
برترین مطالب
مطالب تصادفی
لینک دوستان لينكي ثبت نشده است
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
خبرنامه
پيوندهای روزانه لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
عضویت
آمار
امروز : ---
دیروز : --- افراد آنلاین : 8 همه : ---
چت باکس
موضوعات وب موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب |
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |